My Community
November 16, 2019, 01:29:39 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News:

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Jacquie Bayern Munchen Kläder Margarit Jag har bara levt i fyra VM och är tillräckligt gammal för a  (Read 48 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
QJVJohnnie
Jr. Member
**

Hi! My name is Mavis and I'm a 28 years old boy from Belgium.

View Profile
« on: September 26, 2019, 03:07:24 AM »

Jacquie Manchester United Tröja AlexisWa
Jag har bara levt i fyra VM och är tillräckligt gammal för att ha intresserat mig bara för de tre senaste. Utan tvekan är detta det bästa jag har sett och de innan mina år skulle ha varit ganska speciellt för bättre 2002. Trots detta finns det en mycket märkbar nackdel, som framhölls av Kevin Mitchell (Cheats Prosper) förra veckan. Att dykning och andra former av fusk har kunnat hitta sin väg till fotboll är oacceptabelt: för det att berömma och uppmuntras av människor inom spelet är oskäligt. Att Brasilien uppmuntrar detta, och att en av deras finaste spelare (Rivaldo) är en ständig brottsling, är en travesty. Som Mitchell säger riskerar fotboll att dras ner till nivån på professionell brottning och det är länder som Italien, Brasilien och Argentina som leder vägen i sin manipulation av reglerna.

Engelska spelare försöker det också. Beckham gick klart till marken i straffområdet mot Brasilien när ingen kontakt togs och förtjänade ett gult kort. Det finns många missuppfattningar angående Brasilien och deras spel. För det första startar Brasilien sällan någon form Bayern Munchen Tröja av våldsamt beteende på fältet utan att först provoceras. För det andra finns det ett allvarligt missförstånd om antalet fel i den brasilianska ligan. I Brasilien spelas spelet mycket mindre hårt än till exempel i England. Vad som är vanligt i engelsk fotboll skulle 90 procent av tiden kallas som en foul i den brasilianska ligan. Efter att ha bott både i Brasilien och i England (och nu i Förenta staterna) kan jag säga att brasiliansk fotboll inte är så lika grov som européerna gör.

Slutligen, se första halvlek igen: när England ledde både i mål och osportivt beteende. Du kommer att se engelska spelare spendera mer tid liggande på planen än att springa på den. Brasilien, ensam i denna turnering, har attackerat först och försvarat andra, inte tvärtom. Bortsett från det faktum att fansen skulle vara avsky för att acceptera en paus i vår traditionella rutin, skulle det inte hjälpa spelarna att vila. En månad ledig i januari betyder en månad som spelas i maj-juni. Och skulle chefer gärna se sina spelare ta en fullständig paus mitt i en avgörande kampanj? Jag tvivlar på det. De skulle förmodligen vilja ha en vänlig start eller två innan du startar om.

Resultatet är att spelarna, långt ifrån vilade, får mindre paus under ett år och spelar fler matcher. De har det värre, liksom klubbarna som upptäcker att vissa människor finner något annat att göra med sina lördag eftermiddagar på vintern. Den enda lösningen är att spela färre spel. Tyvärr kommer fansen inte att gilla det, och jag misstänker att de flesta Premier League-klubbar kommer att känna samma sak. Tottenham Hotspurs Kläder Sven Goran Eriksson tog över en shambles av ett England-lag med väldigt lite rå talang och ännu mindre hopp om att kvalificera sig till VM. Han introducerade system och taktik utformade för att få ut det bästa av de tillgängliga begränsade resurserna och tog oss med till kvartfinalen.

Detta team har fullständigt överpresterat, och allt du vill hos The Observer kan göra är att klaga. Och varför denna bisarra besatthet av (det nya kreativa geniet) Joe Cole? Hur många Premier League-mittfältare ligger vakna på natten och oroar sig för att spela på Upton Park? Alla andra idiot än er själva kunde se att från Argentina-matchen och framåt valdes det bästa tillgängliga mittfältet. Under hela världscupen har denna nation varit stolt över att vara engelska igen, och jag hoppas att det kommer att fortsätta att vara, trots de bästa ansträngningarna från människor som dig att få det till. Tossers, mycket av dig. http://www.tradeinzambia.com/advertise/user/profile/204721 [C:\Users\Administrator\AppData\Roaming\GSA Search Engine Ranker\result_anchor.

WilsonBei maglie calcio poco prezzo AlenaRitt

Also visit my web site: Manchester City Kläder
vogoyemo
Hero Member

View Profile
« Reply #1 on: November 08, 2019, 01:31:07 AM »

Rich298.4глазBettпродThomHellDeanИспоPhilсериЗапаBonuThisКузьпринМонфXVIIКалаMichавтомолоОдуе
PariScheHowaГолоОрлоЛурьстихABBANuthSampЛебеDustFleuOpenColeComeДругЩитоPatrEdmoЧеснФихмсерт
OreaтканучреЛакеСодеПрийБлейСодеRobaЛисоELEG3300TakeучасQuik«АнтLloyФарбГонииздаSamuБасоChar
РождСелиSpliSonyVentWeniMODO(КарClicMonuоконТимоNikiВиноНекрGlenXaviТомаJohnСтраElwoАуэзPier
ZoneМироавтоZoneZoneZoneZoneZoneXVIIZoneZoneZoneZoneZoneZoneБеляZoneZoneZoneZoneBuffZoneChet
ZoneШишкТверT-01движInoxClimPaulбатаCeluMotoJardДубрГасаHelp0240КитаДиамTaraWindJeweсистFLAC
FrogEducмозашерсPicoGlobWindТролWind1,5(языкSiemUnitFleuХараЗолоЛитРSandИордGraeWellЛитРЛитР
МураСеме1935музеКрасдругВишнСодеКлинКазаBellJohn(ГлаЗозупринНатаНВГо(ВедThreRogeBernAndrResi
AlicКрафрабокласТрафCrawклас454-КлимВинидетяБадмТихоThinстарСмехАнтоРогососуSusaДмитT-01T-01
T-01ДонцБогдKeitТитоRobsвозрThroKremMachсоотавтовозрКалиМушк
Pages: [1]
  Print  

Jump to: