My Community
October 18, 2019, 10:29:01 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News:

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Lottie fotballdrakter EttaPalf For det første synes jeg det er en fantastisk mulighet for meg. Dr.  (Read 7 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
VickiMusse
Full Member

Hello! My name is Nydia. It is a little about myself: I live in Germany, my city of Nordhorn. It's called often Northern or cultural capital of NI. I've married 1 years ago. I have 2 children - a son (Mattie) and the daughter (Blythe). We a

View Profile
« on: October 09, 2019, 08:31:14 AM »

Lottie fotballdrakter JulianaK
For det første synes jeg det er en fantastisk mulighet for meg. Dr. Khoza har vist en enorm tro og tillit til mine evner ved å gi meg en sjanse til å bli Keeper Coach fotballdrakter for et stort lag som Orlando Pirates, sa han.  Det 'smyte den første offisielle tekniske rollen i en klubb, jeg tror for denne sesongen blir jeg registrert som spillertrener, men fokuserer mer på treningsaspektet ved tingene hos Orlando Pirates. 'Mange mennesker vet ikke dette, men jeg skulle ha sluttet meg til Orlando Pirates i 2008, men avtalen falt. Så ja, jeg antar at det jeg kan si er at jeg er glad for fotballdrakter å jobbe for en afrikansk fotballgigant i Orlando Pirates, og jeg håper å legge igjen en positiv arv under mitt opphold hos Buccaneers, la 37-åringen til.

KaitlynTh Manchester City Drakt Barn Marcellas

Feel free to visit my blog post ... fotballdrakter
Pages: [1]
  Print  

Jump to: